طراحی کابینت آشپزخانه

 

قیمت طراحی کابینت

 

قیمت طراحی آشپزخانه - خدمات طراحی کابینت

 

طراحی آشپزخانه یکی از مهم ترین قسمت هایی است که ذهن تمامی معماران و مخصوصا طراحان و معماران داخلی را به خود مشغول می سازد و طراحی کابینت ها عمده ترین مسائلی است که می تواند به کارایی آشپزخانه شما کمک کند.

باید توجه کنید طراحی کابینت آشپزخانه، باید با فضای منزل شما تناسب کامل را داشته باشد. به همین دلیل سازندگان کابینت باید سعی کنند بهترین طراحی های خود را برای مشتریان ارائه دهند تا حس آرامش به تمامی اعضای خانواده و بخصوص بانوی خانه منتقل شود.


ما در زردستان آشپزخانه رویایی شما را طراحی می کنیم! 

 

طراحی آشپزخانه مقوله بسیار مهمی در طراحی منزل است و کوچکترین اشتباهی که رخ دهد احتمال دارد بسیار آزاد دهنده و گاها غیرقابل جبران باشد. غالبا افراد اطلاعات زیادی از بایدها و نبایدها و پیش نیازهای طراحی کابینت ندارند که باعث بروز سوء تفاهم بین کارفرما، طراح و سازنده می شود. 

علاوه بر اینها طراحی اجرا و نصب کابینت امری تخصصی است که بهتر است توسط گروهی باتجربه انجام شود تا تمام موارد مهم و اساسی رعایت شود و از حداکثر فضای آشپزخانه با توجه به محدودیت های موجود در هر فضا استفاده شود.

 

قیمت طراحی سه بعدی کابینت

( کابینت کلاسیک معمولی + نقشه )

قیمت هر متر مربع اشپزخانه

120.000 تومان

قیمت طراحی سه بعدی کابینت

( کابینت مدرن + نقشه )

قیمت هر متر مربع اشپزخانه

100.000 تومان

قیمت طراحی سه بعدی کابینت

( کابینت کلاسیک پرکار + نقشه )

قیمت هر متر مربع اشپزخانه

180.000 تومان

 

برای سفارش طراحی کابینت اشپزخانه و دریافت مشاوره رایگان از طریق واتس آپ , تلگرام با ما همراه باشید

طراحی کابینت

 

اگر تصمیم دارید کابینت آشپزخانه منزلتان را طراحی و یا بازسازی کنید، خواندن مقاله پیش رو شما را یاری می کند تا تصمیم و انتخاب بهتری داشته باشید. دانستن این مطالب به شما کمک می کند چالش هایی که با آن روبه رو خواهید شد را بشناسید و با آگاهی و علم بیشتری کار طراحی و ساخت خود را به طراحان و سازندگان بسپارید و بهترین خروجی ممکن را دریافت کنید.

 

طراحی کابینت

 

در واقع باید توجه کرد که طراحی آشپزخانه است که مشخص می کند، کابینت ها یا تجهیزات آشپزخانه (اکسسوری آشپزخانه) شما به چه شکلی در داخل آشپزخانه قرار میگیرد. بنابراین طراحی آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

برای دریافت مشاوره رایگان از طریق واتس آپ با ما همراه باشید


- نکاتی که قبل از طراحی کابینت آشپزخانه باید به آن توجه کنید! -

 

طراحی کابینت آشپزخانه کلاسیک و مدرن

 

آشپزخانه کلاسیک یا مدرن؟

 

قبل از شروع کار، همگام با سلیقه شخصی و البته دکوراسیون منزل خود، سبک طراحی آشپزخانه خود را انتخاب کنید. آیا آشپزخانه ای به سبک مدرن، ساده و استایل اروپایی میخواهید؟ آشپزخانه ای که تا سالیان سال زیبایی خود را دارد و هیچ گاه از مد نمی افتد. و یا تمایل دارید آشپزخانه ای داشته باشید پرکار با ابزارهای زیبا و سبک کلاسیک که امروزه نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. سبک معماری کلاسیک یکی از مهم ترین سبک های در طراحی می باشد که ویژگی های خاصی را داراست. کابینت کلاسیک عمدتا با متریال های چوب و روکش چوب و ممبران طراحی و ساخته می شود که به دلیل گران بودن کابینت چوبی، جایگزین آن میتوند کابینت روکش چوب و ممبران باشد. کابینت ممبران عمدتا سبک های کلاسیک برای طراحی دارد.

 

آشپزخانه شما کوچک است یا بزرگ؟

 

هر چند داشتن آشپزخانه بزرگ آرزوی هر بانوی ایرانی است اما با شرایط فعلی امکان آن برای هر خانواده ای میسر نیست.پس اگر آشپزخانه کوچکی دارید نگران نباشید! خبر خوب این است که آشپزخانه کوچک نیز، در صورتی که طراحی خوبی داشته باشد و ایده های هوشمندانه و فکر شده ای برای آن در نظر گرفته شود می تواند زیبا و مهم تر از آن کاربردی باشد. در طراحی آشپزخانه کوچک محدودیت هایی وجود دارد که در برخی اوقات نمی توان راه حلی برای آن ارائه داد، برای مثال شما نمیتوانید یک جزیره یا میز ناهارخوری بزرگ در آشپزخانه تان داشته باشید اما نکاتی وجود دارد که دانستن آنها کمک فراوانی میکند تا بتوانید از آشپزخانه کوچک خود بیش ترین استفاده ممکن را ببرید!


 

قیمت طراحی کابینت آشپزخانه

 

بودجه مورد نظر خود را تعیین کنید. چرا که میزان بودجه تاثیرات بسیاری در انتخاب ها و حتی سبک معماری داخلی، مدرن یا ممبران بودن آن خواهد گذاشت. قیمت طراحی کابینت آشپزخانه به موارد مختلفی بستگی دارد، به طور کلی می توان گفت موارد زیر از اهمیت بالایی برخوردار است :

  • - اپلاینس
  • - متریال 
  • - اکسسوری
  • - صفحه کابینت
  • - یراق آلات
  • - جزیره یا آیلند
  • - شرکت کابینت سازی

تعیین کننده قیمت کار شما براساس موارد بالا خواهد بود، توجه داشته باشید میزان برند بودن شرکت کابینت سازی که با آن کار میکنید نیز بی تاثیر نیست. با این حال قیمت طراحی آشپزخانه به موارد گسترده تری بستگی دارد.

 

قیمت طراحی کابیت آشپزخانه مدرن و ارائه تصویر سه بعدی + نقشه فاز 1

قیمت (تومان)

1.000.000 + 500.000

 

قیمت طراحی کابیت آشپزخانه کلاسیک و ارائه تصویر سه بعدی + نقشه فاز 1

قیمت (تومان)

1.500.000 + 500.000


اپلاینس

 

قیمت طراحی کابینت

 

اپلاینس مورد نظرتان را انتخاب کنید.

 

چه اپلاینسی و با چه برندی برای آشپزخانه خود نیاز دارید؟ در تعریف کلی به مجموعه وسایل مکانیکی و برقی که در آشپزخانه مورد استفاده قرارمیگیرند و کارهایی مثل نگهداری موادغذایی، تمیز کردن وپخت وپز انجام می دهند اپلاینس گفته می;شود. امروزه بدون اپلاینس ها ابتدایی ترین کارهای پخت و پز نیز غیر ممکن خواهد بود. یخچال، ظرفشویی،;گاز، فر، ماکروفر، قهوه ساز و... از نمونه ضروری ترین اپلاینس های مورد استفاده هستند. اپلاینس ها از فاکتورهای مهم در طراحی آشپزخانه هستند و تاثیر زیادی در مقدار هزینه شما خواهند داشت. پس پیش از شروع طراحی باید نوع و برند آنها مشخص شده باشد. 


متریال 

 

تمایل دارید از متریال های خارجی استفاده کنید یا ایرانی؟ چه جنسی را برای کابینت ها مد نظر دارید؟ ام دی اف و یا چوب؟ انتخاب چوب می تواند انتخاب زیبایی شگفت انگیزی به کارتان بدهد اما انتخاب ام دی اف قطعا مقرون بصرفه تر خواهد بود. لازم به ذکر است که امروزه ام دی اف های با روکش های طببیعی وجود دارد که رخ چوب را با قیمتی پایین تر ارائه میکند.

آشپزخانه روشن دوست دارید یا تیره؟ برخی رنگ های روشن مثل سفید و یا کرمی را به دلیل دلبازی انتخاب می کنند اما برخی دوست دارند آشپزخانه ای چشم گیر با رنگ هایی مثل طوسی تیره و یا قهوه ای سوخته داشته باشند. این ها مواردی هستند که می توانید به طراحتان هم بسپارید، اما به دلیل سلیقه ای بودن بهتر است پیش از شروع به آن فکر کنید عکس و نمونه کار با طرح های مختلف ببینید تا طراحتان را در رسیدن به آشپزخانه رویاییتان یاری کنید!


اکسسوری

 

قیمت طراحی کابینت

 

اکسسوری ها علاوه بر زیبایی و شیک بودن به افزایش کارایی در آشپزخانه بسیار کمک می کنند اما در نظر داشته باشید به نسبت هزینه بر هستند.

 

اکسسوری ها با تنوع بسیار بالایی که دارند و وجود برندهای گوناگون این فرصت را به  شما می دهند که بیش ترین استفاده را از پرت ترین فضاهای آشپزخانه ببرید. استفاده از اکسسوری در طراحی آشپزخانه های کوچک بسیار اثر بخش است. اکسسوری ها علاوه بر کارایی فوق العاده، زیبایی آشپزخانه شما را دوچندان می کنند.


صفحه کابینت

 

قیمت طراحی کابینت

 

اگر شما هم در حال بازسازی و یا طراحی آشپزخانه منزلتان هستید انتخاب متریال کانترتاپ (صفحه کابینت) در کنار انتخاب اکسسوری و اپلاینس یکی از دغدغه های شما خواهد بود. انتخاب صفحه کابینت مناسب، زیبایی آشپزخانه شما را از صدچندان خواهد کرد. توجه کنید که بیشترین فعالیت های روزمره در آشپزخانه بر روی کانترتاپ صورت می گیرد.

 

 اما چه متریالی برای کانتر تاپ پیش روی شماست؟ انتخاب های بسیاری وجود دارد و هر یک دارای ویژگی های مختلف با بازه های قیمتی گوناگونی است که گاها تنوع بالا و حجم زیاد اطلاعات باعث سردرگمی می شود.صفحه کابینت هم به لحاظ زیبایی و هم جنس و هم قیمت. رنگ و متریال صفحه باید متناسب با جنس کابینت ها باشد.صفحه میتواند از جنس چوب، سنگ، کورین، کوارتز، شیشه و ... باشد.



قیمت طراحی کابینت


یراق آلات

 

یراق آلات از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در کیفت محصولات کابینتی هستندچرا که بیشترین میزان استفاده را دارند. از جمله یراق آلاتی که در کابینت سازی استفاده می شود می توان به لولا، جک، دستگیره درب، پایه و... اشاره داشت. کشو ها و درب های کابینت ممکن است در طول روز بارها و بارها باز و بسته شوند و با در نظز گرفتن این نکنه که تمام وزن کشو و محتویات داخل آن و وزن درب ها بر روی ریل و  لولاست اهمیت استفاده از یراق آلات باکیفت مشخص می شود.

مورد دیگری که بهتر است به آن توجه شود زیبایی یراق آلات است. این روزها در تهیه  و ساخت وسایل منزل زیبایی در کنار کیفیت قرار می گیرد و اهمیت فراوانی در میزان فروش دارد. ساده ترین کابینت ها چه مدرن و چه کلاسیک با بکارگیری از ریل و دستگیره های زیبا نمای زیباتری می گیرند، پس به یاد داشته باشید به هنگام انتخاب یراق آلات به ظاهر و زیبایی و رنگ آنها توجه داشته باشید. می توان گفت یراق آلات علاوه بر وظیفهی کاربردی که به آن ها محول میشود بار زیبایی نیز دارند. جنس بیشتر یراق آلات فلزی است پس در مقابل زنگ زدگی و آسیب های ناشی از استفاده مکرر مقاوم هستند.

با این حال بوودجه شما مشخص است و یراق آلات با کیفیت ها و تنوع گوناگون در بازار وجود دارد. نوع باکیفیت آن، طول عمر بیشترو کارایی بهترتری دارند. می توانید متناسب با بودجه مورد نظرتان نوع برند را انتخاب کنید. و یا از برندهای متفرقه استفاده کنید. این مورد را حتما با سازنده کابینت مشورت نمایید.


قیمت طراحی کابینت


یونیت آشپزخانه

 

یونیت های آشپزخانه متناسب با فضای آشپزخانه و سلیقه کارفرما و نوع طراحی می توانند قدی باشند یا زمینی و هوایی. امروزه یونیت های قدی به دلیل زیبایی و امکان استفاده از فضای بیشتر،پیش از قبل در طراحی ها لحاظ می شود.

وجود دستگیره های کابینت می توانند نقطه قوت و یا ضعف آشپزخانه شما باشند. و این به سبک انتخابی شما بستگی دارد.


جزیره یا آیلند

 

جزیره آشپزخانه (آیلند)  یک بخش مجزا از دیگر کابینت هاست که معمولا در مرکز آشپزخانه قرار میگیرد و کارایی آشپزخانه را به وضوح بیشتر و کار کردن را راحت تر می کند علاوه بر اینها از زیبایی که به آشپزخانه می دهد نمی توان گذشت. جزیره صفحه کار بیشتری به شما می دهد و میتوان گفت در طراحی آشپزخانه های مدرن و کلاسیک امروزه بسیار بااهمیت است چرا که جای بیشتری برای وسیله ها ارائه می کند. و میتواند به به عنوان مرکز آشپزخانه شما باشد.


شرکت کابینت سازی

 

قطعا از هر خانمی پرسیده شود اصلی ترین بخش منزل شما کجاست پاسخ یکی است، آشپزخانه! پس ما باید با یک شرکت کابینت سازی خوب کار کنیم چرا که آشپزخانه بخشی است که هر خانم خانه ای ساعت ها از روز خود را انجا سپری می کند و مهم ترین بخش هر آشپزخانه ای، کابینت های آن است، که نشان دهنده سبک طراحی آشپزخانه می باشد. طراحی کابینت باید دو ویژگی زیبایی و کارایی را همزمان باهم داشته باشد، چرا که زیبایی بدون داشتن کارایی لازم و بدون رعایت اصول فنی برای افراد بسیار آزار دهنده خواهد شد. و اینجا جایی است که اهمیت کابینت سازی خوب خود را نشان میدهد.


سایت طراحی کابینت

 

شاید تا چندین سال پیش اینکه بتوان به یک خرید یا سفارش اینترنتی از سایت اعتماد کرد مساله ای عجیب و غیر قابل باور بود اما این روزها یه یک موضوع کاملا عادی و اتفاقا با اهمیت تبدیل شده است. این روزها به دلیل مشغله زیاد و درگیری های زندگی مدرن دیگر ترجیح میدهیم سفارشات خود را اینترنتی انجام دهیم و به راحتی به سایت های طراحی، خدماتی و خرید اعتماد میکنیم. وبسایت زردستان سالها است با هدف خدمت به شما عزیزان به عنوان سایت طراحی کابینت فعالیت خود را آغاز کرده است و البته این سایت علاوه بر طراحی در زمینه کابینت در زمینه های دیگری همچون طراحی ویلا، طراحی آپارتمان، طراحی نما و سایر زیرگروه های معماری و معماری داخلی در خدمت شما عزیزان می باشد.