انجام پروژه دانشجویی معماری

شیت بندی پروژه دانشجویی

 

 

انجام پروژه معماری

 

کیفیت خوب انجام پروژه و قیمت مناسب و ارزان برای دانشجو معماری 

 

برای سفارش پروژه معماری و دریافت مشاوره رایگان از طریق واتس آپ , تلگرام با ما همراه باشید

 

 پایان نامه ، رساله ، مقاله

اتوکد ، پلان ، سه بعدی و رندر ، شیت بندی

رویت، راینو، لومیون ، انیمیشن

 

شیت بندی معماری

نمونه شیت بندی پروژه معماری
 

انجام پروژه دانشجویی معماری

نمونه پروژه معماری - ایستگاه قطار

 

وقتی صحبت از انجام پروژه معماری مخصوصا برای دانشجو میشه، سوالات زیادی در ذهن دانشجو نقش میبنده :

هزینه انجام پروژه معماری ؟
قیمت طراحی پلان دانشجویی ؟
قیمت رندر دانشجویی ؟ 
هزینه انجام پروژه اتوکد ؟
هزینه ماکت سازی معماری ؟
انجام انیمیشن پروژه معماری هزینش چنده ؟

و سوالات بسیار دیگه که خودتون بیشتر میدونید.البته ما میدونیم وقتی پروژه نام دانشجویی به دنبالش میاد، یعنی باید ارزان باشه و ما قطعا به این نکته که باید پروژه دانشجویی معماری شما با قیمت مناسب جمع بشه واقف هستیم و بهش توجه میکنیم.

 

 

انالیز سایت معماری

انجام پروژه های دانشجویی معماری - تحلیل سایت

 

در حالی که ما میدانیم اکثر دانشجویان معماری برای انجام پروژه های دانشجویی معماری خود با نرم افزار های مربوطه همچون مکس، راینو، اتوکد، اسکچاپ یا رویت آشنایی دارند اما در زمان تحویل پروژه دانشجویی معماری به علت کم بودن وقت نیاز به کمک افردای دارند که ابتدا پروسه طراحی را درک و انجام پروژه معماری با کیفیت مناسب و قیمت ارزان، آنها را یاری کند.



انجام پروژه دانشجویی معماری

 

در کل بعضی وقت ها دانشجویان برای تحویل پروژه های معماری خود نیاز به کمک خارجی دارند. کسانی که با نرم افزارهای معماری آشنا هستند ممکن است نیاز به خدمات یا راهنمایی فنی و استاندارد داشته باشند. بنابراین، کمک خارجی در زمان تحویل و انجام پروژه های دانشجویی معماری می تواند بسیار مفید باشد تا پروژه در زمان مورد نظر با کیفیت مناسب و در محدوده بودجه تحویل شود.

پروژه‌های دانشجویی معماری

 

پروژه‌های دانشجویی معماری یک سری مشکلات برای دانشجوها به همراه دارند.
به عنوان مثال، ممکن است دسترسی به منابع و مواد آموزشی مورد نیاز برای انجام پروژه‌ها محدود شود و یا هزینه آن‌ها برای دانشجوها قابلیت دسترسی نداشته باشد.

در اضافه به این، پروژه‌های معماری معمولاً زمان‌بر هستند و برای انجام آن‌ها نیاز به زمان کافی دارند. اما دانشجوها به دلیل برنامه‌های درسی، کار و تعاملات اجتماعی ممکن است محدودیت‌های زمانی داشته باشند که باعث تأخیر در انجام پروژه‌های شان شود.

همچنین، دانشجوهای تازه وارد در زمینه معماری ممکن است با مشکلاتی در انجام پروژه‌های معماری روبرو شوند. آن‌ها ممکن است ندانند چگونه به طور صحیح پروژه خود را طراحی کنند یا از نرم‌افزارهای معماری استفاده کنند.

در نهایت، برخی پروژه‌های معماری به ابزارهای مشخص و سخت‌افزارهای پیشرفته نیاز دارند. در برخی موارد، دانشجویان ممکن است نتوانند هزینه این منابع را پرداخت کنند که باعث بازبماندن پروژه‌های شان می‌شود.

 

شیت بندی معماری

نمونه شیت بندی پروژه معماری

 

گروه معماری زردستان متشکل از تیمی حرفه ای و مسلط به انواع نرم افزارهای معماری آماده خدمات رسانی به شما دانشجویان عزیز می باشد. ما با اطلاع داشتن از تمامی دغدغه های شما سعی خواهیم کرد یک خروجی خوب و با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه به شما عزیزان ارائه دهیم.در شرایطی زمان کم باشد از نیروهایی استفاده میکنیم که پروژه معماری شما را در منزل انجام دهند.اگر شما هم امکان همکاری در پروژه دانشجویی معماری را دارید، با ما در تماس باشید.  در تمامی ساعات شبانه روز پاسخ گوی تماس های شما عزیزان خواهیم بود.

 

برای دریافت مشاوره رایگان از طریق واتس آپ , تلگرام با ما همراه باشید


هزینه پروژه معماری

 

یک لحظه صبر کنید!!!! چقدر عجله دارید؟! کاش قیمت پروژه های معماری برای دانشجو مثل جنس تو بازار بود و خیلی راحت میشد هزینه رو بدست آورد ولی نه واقعا اینطور نیست.

هزینه پروژه های معماری از 300 هزار تومن که شاید طراحی یک پلان ساده معماری یا ادیتش باشه تا مبالغ میلیونی که پروژه های پایان نامه فوق  لیسانس و دکترا هست.

اینکه شما بخواید قیمت رندر دانشجویی را بدانید یا هزینه طراحی پلان دانشجویی به عوامل مختلفی بستگی داره که میتونیم باهم بررسی کنیم.

 

اولین سوالیکه در ذهن دانشجوی معماری بوجود میاید این است که هزینه انجام پروژهء من چقدر میشه؟

تجربه به ما ثابت کرده است که که برای براورد قیمت پروژه معماری،  عوامل مختلفی را باید در نظر بگیریم. 8 سوال زیر را برای انجام پروژه خود باید در نظر بگیرید.

 

قیمت رندر دانشجویی

 

- وضعیت پروژه شما چکونه است؟

  • طراحی / مدل سازی / نورپردازی / متریال دهی انجام شده -> نیاز به رندر با کیفیت / پست پرو دارم
  • طراحی / مدل سازی / نورپردازی انجام شده -> نیاز به متریال دهی / رندر با کیفیت / پست پرو دارم
  • طراحی / مدل سازی انجام شده -> نیاز به نورپردازی / متریال دهی / رندر با کیفیت / پست پرو دارم
  • طراحی انجام شده -> نیاز به مدل سازی / نورپردازی / متریال دهی / رندر با کیفیت / پست پرو دارم
  • نیاز به طراحی / مدل سازی / نورپردازی / متریال دهی / رندر با کیفیت / پست پرو دارم
  • علاوه بر رندر نیاز به طراحی پلان اتوکد / طرحی نما با مکس / برش (مقطع )نیز دارم

 

- مقطع تحصیلی برای پروژه معماری 

  • پروژه معماری کاردانی
  • پروژه معماری کارشناسی
  • پروژه معماری کارشناسی ارشد

 

- نوع و تعداد فضاهای مورد نیاز شما برای طراحی، مدلسازی و رندر چگونه است؟

  • ممکن است شما یک فضا برای مدلسازی با تعدادی رندر مشخص اعم از رندر پلان، رندر مقطع، رندر سکشن و... داشته باشید
  • ممکن است چند فضا جدا گانه برای مدلسازی و برای هر فضا چند رندر جدا گانه داشته باشید  

 

- کیفت خروجی کار شما چگونه باشد

  • متوسط
  • خوب
  • عالی

 

- پرکار یا کم کار بودن حجم پروژه معماری چگونه است؟ 

  • پروژ دانشجویی معماری با دیتیل وجزئیات زیاد
  • پروژ دانشجویی معماری با دیتیل وجزئیات کم

 

- آیا در پایان کار شیت بندی پروژه معماری شما انجام شود؟

- نیاز به ساخت انیمیشن دارید؟

- آیا نیاز به ساخت ماکت دارید؟

 

تمامی موارد ذکر شده در تعیین هزینه پروژه دانشجویی معماری و همینطور زمان تحوبل کار دخیل هستند. حال برای دریافت اطلاعات دقیق تر از زمان تحویل کار و قیمت گیری با ما تماس بگیرید.

ما از ابتدا تا انتهای پروژه همراه شما هستیم و به شما کمک میکنیم تا بهترین خروجی توسط پرکاربردترین نرم افزار های معماری در ایران و جهان با کیفیت خوب و قیمت مناسب و ارزان را داشته باشید.

سفارش و انجام پروژه معماری به یک دفتر معماری متخصص یا شخص مورد اطمینان از دغدغه خیلی از دانشجویان معماری و مهندسان معماری می باشد بر همین اساس وبسایت زردستان آمادگی خود را برای انجام و قبول سفاش پروژه معماری در تمامی مقاطع تحصیلی (کاردانی معماری، کارشناسی معماری، کارشناسی ارشد معماری و دکتری) اعلام می کند.

 

برای دریافت مشاوره رایگان از طریق واتس آپ با ما همراه باشید


قیمت طراحی پلان دانشجویی÷

قیمت طراحی پلان دانشجویی در اتوکد

 

شاید سوال شما این باشد که طراحی یک پلان دانشجویی ساده در اتوکد چقدر میشود؟ برای انجام پروژه اتوکد چه تعرفه و قیمت هایی را باید بگوییم ؟

با توجه به اینکه اساتید معماری حساست بالایی نسبت به طراحی پلان دارند، یک پلان دانشجویی گاهی زمان زیادی برای طراحی می گیرد و باید این نکته را در نظر بگیرید.البته این را هم میدانیم که یک دانشجو نمیتواند هزینه زیادی برای پروژه دانشجویی خود پرداخت کند.

در نظر داشته باشید قیمت طراحی پلان دانشجویی در اتوکد بسته به اینکه پلان اتوکد شما برای ترم ۱ و ترم ۲ و... یا طرح نهایی باشد و اینکه چقدر زمان برای تحویل پروژه دانشجویی خود دارید، قیمتی از 300 هزار تومان تا 2 میلیون و حتی بالاتر برای پلان اتوکد شما دارد.

 

خدمات طراحی پلان و نقشه کشی ما :

- طراحی پلان معماری، نما، مقطع و پلان شیب بندی بام در اتوکد (اصولا برای این دسته از دوستان، اساتید یک پلان آماده به شما میدهند که باید با لایه بندی و ضخامت خط دقیق در اتوکد، پلان ها، نما، مقطع و پلان شیب بندی بام را برایشان آماده کنید. )
- طراحی پلان بازسازی ساختمان
- طراحی پلان مسکونی (طراحی پلان تیپ طبقات، پارکینگ،شیب بندی بام، نما، مقطع)
- طراحی پلان بیمارستان، هتل، موزه، مجموعه های فرهنگی ورزشی و ...
نکته مهم : برخی از دوستان طراحی پلان های خود را انجام دادند و نیاز به کمک برای زدن مقطع و برش یا نما دارند.ما به شما کمک میکنیم.

 

برای مثال :

قیمت طراحی پلان دانشجویی در اتوکد برای طرح 1 که احتمالا پلان مسکونی هست هزینه حدودی یک تومن تا 3 تومن داره.ولی اگر طراحی پلان روی پوستی انجام شده باشه و فقط بخواهید پلان شما به صورت اتوکد کشیده شود، هزینه کمتری خواهد داشت. چون دیگر نیازی به طراحی نیست.

 

پروژه اتوکد دانشجویی

نمونه پلان طبقات

برای دریافت مشاوره رایگان از طریق واتس آپ با ما همراه باشید


رندر دانشجویی

 

قیمت رندر دانشجویی

 

 حساب کردن قیمت برای رندر که دانشجو به دنبال آن هستند، به دو صورت کار میشه!

  1. یا هزینه ها به صورت تک رندر محاسبه میشه یعنی برای مثال اگر 4 تا رندر دارید هر رندر 500 هزار تومن. در این صورت تعداد فضا های شما اهمیت ندارد و فقط تعداد رندر براتون مهمه. شما هزینه 2 میلیون تومان در کل پرداخت میکنید.
  2. اما در صورتی که شما تعداد رندر براتون مهم نباشه و داشتن رندر از تمامی فضا ها (مثلا 4 تا فضای سرویس و حمام و پذیرایی و طراحی آشپزخانه) مهم باشه، قیمت برای هر فضا مثلا 900 هزار تومن محاسبه میشه.حالا اینکه از هر فضا 2 یا 3 تا رندر به شما بدن اهمیت نداره.

دانشجوی معماری برای تحویل پروژه خودش اصولا تعداد رندر اهمیت بیشتری داره چون میخواد شیت هاش پر از رندر و پست پرو باشه.

شیت بندی پروژه معماری

توجه کنید که هزینه رندر داشجویی به کیفیت خروجی کار هم بستگی دارد. به این دو عکس پایین دقت کنید.تعرفه انجام رندر دانشجویی شما پس از بررسی تیم ما مشخص خواهد شد.برای مشاوره انجام پروژه معماری خود با ما درتماس باشید

برای دریافت مشاوره رایگان از طریق واتس آپ با ما همراه باشید

کیفیت پروژه دانشجویی


هزینه انجام شیت بندی معماری

در بالا تعدادی از شیت بندی های معماری را برای شما گزاشتیم. دقیقا مهمترین قسمت کار دانشجوی معماری، شیت بندی پروژه است. باید به گونه ای شیت ها قرار بگیرند که واضح و گویا بیانگر پروسه پروژه شما باشد. ما پس از انجام رندرها، در صورت درخواست شما با هزینه ای بین 500 هزار تومان تا 1 میلیون هر شیت را برای شما به صورت حرفه ای اماده میکنیم.

انجام شیت بندی معماری

برای دریافت مشاوره رایگان از طریق واتس آپ با ما همراه باشید


هزینه انجام انیمیشن پروژه معماری

بسیاری از دوستان دانشچو به دلیل نداشتن سیستم قوی توانایی رندر گرفتن انیمیشن را ندارند. خوب ما اینجا هستیم که به شما کمک کنیم که هر چه زودتر و با کیفیت تر در کنار رندر ها، یک انیمیشن حرفه ای در نرم افزار لومیون برای شما اماده کنیم. ما در نظر میگیریم که مدلینگ کار شما انجام شده است و ما باید فقط برای شما یم انیمیشن حدودا 1 تا 2 دقیقه ای اماده کنیم. شما میتوانید برای انیمیشن پروژه معماری خود هزینه بین 1 تا 3 میلیون در نظر بگیرید.

برای دریافت مشاوره رایگان از طریق واتس آپ با ما همراه باشید


انجام پروژه معماری با رویت

 

جهت سفارش پروژه رویت خود، اطلاعات خود را میتوان به واتس اپ ما بفرستید تا براورد هزینه انجام پروره رویت شما انجام شود.تعرفه انجام پروژه دانشجویی رویت شما پس از بررسی تیم ما به شما اطلاع داده خواهد شد.

رویت دانشجویی

 


انجام پروژه مقالات معماری

برخی از مواقع دانشجویان معماری برای انجام مقالات خود در زمینه معماری نیاز به کمک دارند. شما میتوانید در زمینه تولید مقالات معماری روی ما حساب کنید. ما میتوانیم تمامی مقالات شما را بالاترین کیفیت انجام دهید. با ما در تماس باشید.


دانشجویان باهوش چگونه پروژه های خود را انجام میدهند؟

 

اکثر دانشچویان هزینه زیادی در قبال طراحی کار خود میپردازند تا انجام پروژه با نرم افزار. شاید برای گرفتن رندر با کیفیت نیاز به سیستم رندرینگ خوب داشته باشید که ما به شما کمک میکنیم تا رندر با کیفیت بگیرید اما سعی کنید پروژه های خود تا جایی که امکان داره خودتون جلو ببرید.مثلا مدل سازی کلی کارتون داخل مکس انجام بشه، پلان های اتوکد تا جایی که میتونید جلو ببرید ولی برای نهایی کردن کار، پروژه خود را برای ما بفرستید تا ما اونو کامل کنیم.یجورایی بهتون کمک میکنیم تا پروژتون جمع بشه.فقط کار خود را به شب اخر نندازید.

 

 

دانشجویان معماری در زمان تحصیل خود با موضوعاتی چون انجام پروژه های معماری در منزل ،انجام شیت بندی معماری، قیمت طراحی پلان دانشجویی، قیمت انجام پروژه های دانشجویی با اتوکد، طراحی پروژه های معماری با رویت،revit همکاری در انجام پروژه دانشجویی معماری هزینه رندر گیری با قیمت مناسب، انجام شیت بندی معماری انجام پروژه های معماری تری در ارتباط هستند


انجام پروژه معماری در منزل

 

همانطور که در ابتدا اشاره شد ما از دوستان حرفه ای که میتوانند پروژه های معماری را در منزل انجام دهند وهمکاری در انجام پروژه دانشجویی معماری کنند،استقبال میکنیم. چون برخی از دانشجویان برای پروژه هایشان زمان اندک دارد و ما وظیفه خود میدانید در این مسیر به آنها کمک کنیم.به همین دلیل میتوانیم با معماران جوان که در زمینه انجام پروژه های معماری در منزل مشکلی ندارند و به صورت فریلنسر میتوانند کار کنند، همکاری کنیم.


 

تیم معماری زردستان خدمات زیر را ارائه می دهد:

  • انجام پروژه دانشجویی معماری با نرم افزار مکس (3dsmax)
  • انجام پروژه دانشجویی معماری با اتوکد
  • انجام پروژه دانشجویی معماری با نرم افزار راینو (Rhino)
  • انجام پروژه دانشجویی معماری با نر فزار رویت
  • انجام پروژه دانشجویی معماری با اسکچاپ (Sketchup)
  • انجام مدلینگ و مدل سازی فضای خارجی
  • انجام مدلینگ و مدل سازی فضای خارجی
  • طراحی فضای سبز و لند اسکیپ
  • تبدیل نقشه ها و پلان های دستی به اتوکد (Autocad)
  • انجام پروژه های بازسازی (باز زنده سازی)
  • انجام پروژه طرح 1 معماری (مجتمع های فرهنگی و خدماتی همچون طراحی مجتمع بین راهی، طراحی فضاهای اموزشی و کمک اموزشی، طراحی فضاهای رفاهی )
  • انجام پروژه طرح 2 معماری (طراحی مسکونی)
  • انجام پروژه طرح 3 معماری (طراحی موزه)
  • انجام پروژه طرح 4 معماری (طراحی هتل، طراحی بیمارستان، طراحی مجتمع سینمایی )
  • انجام پروژه طرح 5 معماری (طراحی مجتمع مسکونی، طراحی شهرک مسکونی)
  • انجام شیت بندی پروژه معماری
  • طراحی پلان (مسکونی، تجاری، موزه، هتل، بیمارستان و ....)
  • طراحی معماری داخلی
  • انجام Post production (پست پرو)
  • ساخت انیمیشن با لومیون (Lumion)
  • انجام پاورپوینت معماری
  • ماکت سازی