طراحی پلان مسکونی و نقشه ساختمان

طراحی پلان 

 

 

طراحی نقشه ساختمان، یکی از مهم ترین پرسش های مشتریان عزیز ما در حوزه طراحی معماری است. هر مهندس عصرانی و شرکت در زمینه طراحی، توزیع منحصربه خود برای خدمات و قیمت را دارای می باشد. با ارائه خدمات کاملا سفارشی و پشتیبانی بالا، ما برای تضمین رضایت مشتریان ما سعی می کنیم.

ما به عنوان یک متخصص باتجربه در زمینه طراحی نقشه ساختمان، تجربه گسترده ای در ایجاد طرح های جامع دارم که به طور موثر عملکرد و جذابیت زیبایی شناختی را ادغام می کند. چه بخواهید یک ملک مسکونی جدید بسازید یا نقشه یک ساختمان موجود را بازسازی کنید، ما به توانایی خود در ایجاد یک طرح و نقشه سفارشی که نیازهای خاص شما را برآورده می کند مطمئن هستیم. از مفهوم سازی اولیه تا طرح نهایی، ما در هر مرحله از راه برای اطمینان از تحقق موفقیت آمیز پلان ساختمان شما از نزدیک با شما کار خواهم کرد. با دانش عمیق ما از قوانین و مقررات ساختمان، توجه به جزئیات و تعهد به کیفیت، می توانید اعتماد کنید که پروژه شما به بهترین شکل ادامه پیدا خواهد کرد. بیایید برای جان بخشیدن به ساختمان شما بپردازیم.


سطح اشغال

سطح اشغال ساختمان نشان دهنده میزان استفاده از فضای ساختمان است. معمولا سطح اشغال ساختمان با استفاده از فضای مشخص شده برای مغازه، آپارتمان، محل کار، محل خدمات و غیره محاسبه می شود. با بالا بودن سطح اشغال ساختمان، مشخص می شود که فضای ساختمان به خوبی استفاده می شود و بدون استفاده بی پایان باقی مانده است.

کلا یعنی چند درصد از کل زمین ساخته میشود. (که اصولا 60 درصد در نظر میگیرند).

 

تعداد پارکینگ

تعداد پارکینگ در طراحی نقشه ساختمان بسیار مهم است، زیرا این فضای ضروری برای مشتریان و مسافران ساختمان است. تعداد پارکینگ باید با توجه به تعداد سکونتگاه ها و یا فضای کاربری در ساختمان محاسبه شود.

همچنین باید در نظر گرفته شود که پارکینگ های بیشتر به کاربران امکان استفاده بیشتر از ساختمان را می دهد و به عنوان یک جایگاه جدید برای خودرو ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

به همین دلیل، باید تعداد پارکینگ در طراحی نقشه ساختمان با دقت محاسبه شود، تا بتوان به کاربران ساختمان ارائه خدمات بهینه که برایشان مناسب باشد.

 

سفارش نقشه ساختمان

شما می توانید در هر جایی، از خدمات حرفه ای تیم زردستان بهرمند شوید. با توجه به نیازهای مختلف شما، به متدهای مختلف پاسخگو شده ایم. برای سفارش، تنها لازم است با ماتماس بگیرید یا به تلگرام ما پیام دهید.
 

برای دریافت مشاوره رایگان از طریق واتس آپ , تلگرام با ما همراه باشید