}

جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه 

استفاده از جدیدترین و به روزترین مدل کابینت در آشپزخانه ها همیشه موضوع اصلی در دکوراسیون داخلی این مکان مهم در درون خانه است. در زمینه طراحی کابینت های اشپزخانه شاهد پیشرفت چشمگیری و بسیاری در کیفیت و زیبایی محصولات بوده ایم. بطوریکه که بسیاری از مردم میتوانند تا با هزینه ایی بسیار کم تر نسبت به کابینت های لوکس ، کابینت هایی که از جنس چوب کاملا طبیعی همراه با گره ها و بافت های طبیعی تهیه می شوند، دسترسی داشته باشند.
البته امروزه استفاده از کابینت های هایگلاس بسیار زیاد شده است که نمایی بسیار زیبا و منحصر بفرد را به چهره قلب خانه یعنی آشپزخانه ها می دهد. کابینت های هایگلاس به علت بازتاب نور سریع تر محیط آشپزخانه را روشن می کنند و برای دلباز و لوکس کردن چهره داخلی آشپزخانه مدرن بی شک یکی از مهمترین گزینه ها هستند. ههمچنین کابینت های ام دی اف با طرح های بسیار گوناگون تولید می شود که نظر درصد بسیار زیادی از افراد را به سمت خود جلب کرده است.

امروزه کابینت ها در طرح و رنگ های متفاوتی ساخته میشوند و با پیشرفت زیادتر در زمینه های طراحی و ساخت کابینت ها، اکثر افراد اقدام به طراحی آشپزخانه  و تغییر دادن دکوراسیون آشپزخانه میکنند و از کابینت های نو برای تزئین آشپزخانه ی خود استفاده میکنند.کابینت ها جنس ها و رنگ ها متفاوتی دارند و این مسئله باعث شده تا معمار ها و طراحان داخلی با توجه به سلیقه کارفرما و فضای آشپزخانه، کابینت مورد نظر را انتخاب کنند.

یکی از بهترین و مرغوبترین نوع کابینت ها که امروزه بیشتر افراد نیز از آن استفاده میکنند کابنیت های ام دی اف (MDF) است این کابنیت ها بدلیل مقاوم بالا در برابر نفوذ آب و زیبایی خوبی که دارند مورد توجه اکثر مردم قرار گرفته است و طرفداران بسیاری دارد. آشپزخانه یکی از بخش های بسیار مهم خانه است که باید به زیبایی آن اهمیت زیادی بدهید و یکی از عنصر های مهم برای زیبایی آشپزخانه مرتب بودن وسایل داخل آشپزخانه محسوب میشود. پس برای اینکه یک آشپزخانه ی کاملا مرتب و زیبا داشته باشید باید به فکر کابینت ها با طرح و رنگ های زیبا ،همچنین استفاده از اکسسوری مناسب باشید که علاوه بر اینکه به زیبایی در آشپزخانه کمک میکند، باعث شود تا آشپزخانه ای مرتب و تمیز به نظر بیاید.سعی کنید در انتخاب طرح کابینت زیبا برای آشپزخانه، به رنگ و طرح سایر وسایل آنجا نیز توجه ویژه کنید تا کابینت که انتخاب کرده اید با سایر وسایل هماهنگی لازم را داشته باشد.