علت موفق نشدن تری دی مکس کار چیست ؟

تاریخ درج: 1399/01/23

چرا تری دی کار ها موفق نمیشوند

 

علت موفق نشدن تری دی مکس کار چیست ؟

 

موفق شدن در هر شغلی شرایطی خود را دارد و به راحتی به دست نمی اید . اینکه چرا برخی از کسانی که تری دی استودیو کار می کنند و موفق نمی شوند موضوعی است که تلاش میکنیم در چند دلیل آنها را بررسی کنیم ،امید داریم کسانی که این مقاله را میخوانند، این دلایل را در خود بررسی نمایند و به موفقیت دست پیدا کنند .


اولین دلیل کم بودن کیفیت کار معماری 
 

کسانی که کیفیت کار خود را به هر دلیلی بالا نمی آورند قادر نیستند پروژه های خوب و کیفیت بالا دریافت کنند ، در نتیجه کیفیت کاری آنها افزایش پیدا نخواهد کرد ، اگر کماکان اسرار داشته باشند که کیفیت کاری خود را افزایش ندهند ، قطعا نمی توانند پیشرفت کنند ، با انجام پروژه های کیفیت پایین و معمولی به موفقیت چندانی دست پیدا نخواهند کرد .


دومین دلیل ارتباط کم با انسان های موفق در ضمینه معماری

 

در رشته معماری باید بتوانیم، با انسان های موفق این حرفه ارتباط برقرار کنیم. این کانکشن از طریق فعالیت کاری باید باشد که باعث بالارفتن دانش ما در ضمینه معماری شود و در بسیاری موارد باعث ایجاد رابطه کاری بیشتر و شاید پروژه هایی که قابلیت دریافت داشته باشند. برخی مواقع امکان همکاری با دوستانتان در یک پروژه خاص و شاید انجام پروژه های مشارکتی با آنها باعث پیشرفت و ایجاد رزومه معماری و نمونه کارهایی برای شما شود که قطعا خوب خواهد بود.

 

 

دومین دلیل ، پرزنت و معرفی با کیفیت از رزومه معماری خود

 

مکس کارها در اغلب مواقع دارای رزومه حرفه ای هستند این یکی از مهمترین وظایفی هست که برای حرفه ای شدن باید انجام دهید، هر چه بتوانید گرافیک و خلاقیت خود در ارائه رزومه معماری را بالا ببرید، قدرت جذب کارفرما بیشتر میشود.سبک ارائه شما ممکن است به صورت یک ویدیو باشد که توسط نرم افزار های افتر افکت یا پریمیر ساخته شده یا یک PDF که که داخل فتوشاپ شیت بندی شده است.تمام اینها اثرات مهمی روی مخاطب شما در ضمینه تری دی مکس خواهد گزاشت.

اگر نتوانید ارائه درستی از رزومه کاری خود داشته باشید، گمنام باقی میمانید و درصورت پرزنت درست پورتفولیو خود حتما میتوانید با موفقیت پروژه های خوبی به واسطه کارهای تری دی مکس بگیرید.


چهارمین دلیل ، کیفیت پایین سیستم رندرینگ و سخت افزار

 

هزینه های بالا برای جمع کردن سیستم رندرینگ یکی از مشکلاتی است که مکس کارها مجبور میشوند برای آن بپردازند و اگر اینکار را نکنند باید در هنگام رندرینگ ، کیفیت طراح ها را پایین بیاورند تا سیستم آنها توانایی انجام پروسه رندر را داشته باشد.

داشتن سیستم حرفه ای از الزامات یک تری دی مکس کار است تا بتواند پروژه های بزرگ را هندل کند و طراح ها و خروجی های کار که خواه به صورت انیمیشن یا تک رندر هست، با بالا ترین کیفیت انجام دهد.پس داشتن سیستم رندرینگ قوی و سخت افزار خوب به موفقیت یک تری دی کار کمک شایانی میکند.

 

مقالات مشابه


با تری دی مکس وارد بازار کار شوید

در میان این نرم افزار های گوناکون بازار کار تری دی مکس از محبوبیت بیشتری برخوردار است و میتوان آینده شغلی با درآمد مناسب را در بازار تری دی مکس تضمین کرد. از جمله دلایل این محبوبیت می توان به محیط جذاب و گرافیکی این نرم افزار باعث شده است تا در بازار کار بسیار پر طرفدار تری دی مکس، این نرم افزار گوی رقابت را در مقابل سایر نرم افزار ها از آن خود کند.

جزئیات بیشتر
آموزش نصب پلاگین ویری

در این ویدیو شما آموزش کامل نصب پلاگین vray در نرم افزار تری دی مکس را مشاهده میکنید.
پلاگین ویری یک موتور رندر قوی در نورپردازی و متریال دهی میباشد

جزئیات بیشتر