اکسسوری آشپزخانه (accessory)

تاریخ درج: 1397/12/14

اکسسوری آشپرخانه

 

اکسسوری آشپزخانه (Kitchen Accessory)

 

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که هر چقد هم که تلاش می کنید باز هم کابینت هایتان به هم ریخته و نامرتب است. هیچ چیزی نمی تواند به اندازه اکسسوری ها به آشپزخانه نامرتب شما سرو سامان بدهد! هر چقدر هم که آشپزخانه تان بزرگ و کابینت هایتان زیاد باشد باز هم جا دادن همه وسیله ها و ظروف در آن کار ساده ای نیست. اگر هم همه وسایلتان را در کابینت جا دادید معمولا به هنگام استفاه از وسیله های مورد نیاز همه چیز به هم میریزد و شما باید دوباره آشپزخانه تان را مرتب کنید.

 

همچنین نداشتن محل مناسب برای نگهداری مواد غذایی در کابینت آشپزخانه شما باعث می شود تا شما نتوانید مقدار مناسب آن را در خانه نگهداری کنید و همواره دغدغه کمبود جا یا نداشتن محل مناسب در کابینت آشپزخانه تان شما را درگیر می کند.

 

 

این مسایل قابل حل نیست مگر اینکه از اکسسوری ها کمک بگیرید. امروزه طراحی آشپزخانه صرفا محدود به کابینت ها نمی شود و استفاده از اکسسوری ها اپلاینس ها و یراق آلات نقش تعیین کننده ای در یک طراحی موفق دارند.

 نگه داری و چیدمان هوشمندانه به شما کمک می کند تا استفاده ار فضای موجود را به حداکثر برسانید و بتوانید همه چیز را، از ظروف گرفته تا مواد غذایی به شیوه ای درست و با دسترسی آسان نگه داری و استفاده کنید. اکسسوری ها با تنوع بالایشان و برندهای گوناگون این امکان را به  شما می دهند که بیش ترین استفاده را از پرت ترین فضاهای آشپزخانه ببرید. استفاده از اکسسوری در طراحی آشپزخانه های کوچک بسیاری نتیجه بخش است. اکسسوری ها علاوه بر کارایی فوق العاده، زیبایی آشپزخانه شما را دوچندان می کنند.

 

اکسسوری آشپزخانه

 

امروزه انواع خاص و متنوع اکسسوریها در بازار موجود می باشند که بر اساس نوع کاربری و ظاهر متفاوتی که دارند می توانند جلوه دو چندان به زیبایی آشپزخانه مدرن شما دهند.

از مهم ترین برندهای اکسسوری می تون به موارد زیر اشاره کرد.
blum
fantoni
Lavido CONVOY
TANDEM
MagicCorner
REVO 90 

یونیت چیست؟

در داخل آشپرخانه اگر دقت کنید کابینت های آشپزخانه از قسمت های جدا از هم تشکیل شده است. فاصله پشت تا پشت هر کابینت را یک یونیت می گویند اما در واقع فاصله مفید قابل استفاده از یونیت  به این صورت محاسبه می شود.

 


اکسسوری های ضروری آشپزخانه شما

 

اکسسوری آشپزخانه

 

سوپرمارکت، آبچکان ( که در مدل ها و جنسهای مختلف در بازار یافت می شود و رومیزی یا آویز می تواند باشد)، یونیت سیب زمینی و پیاز، جا بطری بغل ریل ، جای مواد شوینده که در کف کابینت و یا بغل ریل جاسازی می شود، اکسسوری جای سطل آشغال، جاقاشقی داخل کشو، رول داخل کشو برای جلوگیری از تکان خوردن اجسام داخل کشو، جا ادویه ای، کنج گردون کابینت، سبد لباس و … می باشد. البته این موارد نیز می توانند به صورت کاملا اختیاری در آشپزخانه شما تعبیه شود.

بعضی از کابینت‌ها عمیق‌اند و به سختی می‌شود به انتهای آنها دسترسی داشت. قسمت عقبی این‌جور کابینت‌ها به خاطر دور بودن‌شان معمولا آشفته و بلا استفاده است. سبدهای ریلی که این روزها در بازار زیاد است می‌تواند آن فضای انتهایی را برای‌تان زنده کند.

 

اکسسوری آشپزخانه

 

با صرف هزینه بسیار پایین و کمی وقت گذاشتن در طراحی آشپزخانه می‌شود با اکسسوری های داخل کابینت درهای کابینت را هم وارد بازی کرد. درهای قابلمه، چاقوهای آشپزخانه، ملاقه‌ها، دستکش و حوله‌های آشپزخانه را می‌شود به قسمت داخلی در آویزان کرد.

فضاهای بسیار باریکی در گوشه و کنار آشپزخانه وجود دارد که در نگاه اول شاید پرت به نظر برسد اما اگر قرار است خودتان کابینت‌های‌تان را سفارش بدهید این فضاها را دریابید و از آن بهترین استفاده را ببرید. گول ظاهر کوچک این مدل کابینت‌ها را نخورید؛ وسایلی که آنها در خودشان جا می‌دهند خیلی بیشتر از این حرف‌هاست.

شما میتوانید برای خرید اکسسوری آشپزخانه و استعلام قیمت به یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی لوازم و یراق آلات کابینت در ایران رجوع کنید. فروشگاه اینترنتی شهریراق

مقالات مشابه


اصول طراحی کابینت

بدون شک اصلی ترین بخش هر آشپزخانه ای، کابینت های آن می باشد، کابینت های مدرن نقطه مقابل کابینت های کلاسیک هستند و با درهای کاملا ساده، از هرگونه تزیینات و جزئیات اضافی به دورهستند. مورد دیگر که در طراحی آشپزخانه زیبا و کاربری ، اپلاینس می باشد. که شامل وسایل برقی همچون یخچال، گاز، فر، ماکروفر و...است. انتخاب صفحه کابینت مناسب، زیبایی آشپزخانه شما را از صدچندان خواهد کرد. یک نکته مهم که در طراحی آشپزخانه خود نباید آن را فراموش کنید مثلث کار است.

جزئیات بیشتر
آموزش طراحی پلان مسکونی - نقشه ساختمان

در این مقاله سعی داریم آموزش طراحی پلان در ساختمان های مسکونی را به شما آموزش دهیم.مهمترین قسمت ساختمان تهییه و طراحی نقشه ساختمان است.نداشتن پرتی در ساختمان و جداسازی فضاهای عمومی و خصوصی از ارکان اصلی طراحی پلان است

جزئیات بیشتر